Openings bericht

Beste lezer,
Eindelijk is het zover. Na veel nadenken is dan toch eindelijk de knoop doorgehakt en ziehier, mijn blog jolanda creates. Ik heb al eerder een blog gehad bij blogger onder de naam "jolanda creatief "maar door spam is de lol in dat blog wel verdwenen.

Waarom een blog? Ik denk dat ik toch nog wel iets kan toevoegen aan de blog wereld. Ik wil er een veelzijdig blog van maken. Ik beoefen vele hobby's en gebruik veel verschillende materialen en liefs zo betaalbaar mogelijk.

Wat kun je verwachten? Blogs over kaarten maken, kleuren, stempelen, verschillende hobby technieken, tekenen, haken, borduren, materialen etc. En recensies over materialen en winkels.

Onderstaande foto laat een klein stukje zien van mijn hobby tafel, je ziet wel dat er genoeg te vinden is.


Reacties

Populaire posts van deze blog

De weg terug via Narnia (mijn hobbykast)

Recensie Derwent Carry All-potloden (draag) tas

Vouwkaart (meten is weten)