Moederdag win/weggeef actie


Bij de Action liggen op het moment een aantal van deze blokken met daarin kaarten die je kunt inkleuren en versturen. De achterkant is dus al klaar om in te vullen voor verzending. Ik weet niet of ze goed geschikt zijn om met markers in te kleuren want dat heb ik nog niet geprobeerd. Er zitten veel kaarten in die erg priegelig zijn om in te kleuren en ze zien er allemaal erg leuk uit.

Omdat het vandaag moederdag is lijkt het me leuk om een blok weg te geven en wel het blok op de foto. Om mee te kunnen doen moet je mijn blog of mijn facebook volgen (dus vrienden worden op facebook en mijn blog volgen of allebei, dat zou ik erg leuk vinden). En je moet een reactie achterlaten onder het artikel zodat ik weet dat je mee wilt doen. Ik kies volgende week zondag iemand uit aan wie ik dit boekje ga opsturen (een volle week om te reageren zodat iedereen de tijd heeft om mee te doen). 

Over de uitslag is geen discussie mogelijk, iedereen heeft evenveel kans (familie van mij is uitgesloten van deelname). Allemaal evenveel succes! Dit bericht mag gedeeld worden.

Fijne moederdag voor iedereen, en voor de mensen die moederdag niet zo'n leuke dag vinden om welke reden dan ook hoop ik dat ze de kracht vinden om de dag door te komen.

Gegroet, Jolanda.

ps: verzending i.v.m de kosten alleen binnen Nederland.



Reacties

Populaire posts van deze blog

De weg terug via Narnia (mijn hobbykast)

Recensie Derwent Carry All-potloden (draag) tas

Vouwkaart (meten is weten)