Winter is coming, so just keep calm and stay creative

Hallo allemaal,

De dagen worden korter en ook al is het vandaag schitterend weer, de zomer is voorbij en winter is coming. Tijd om met een kop thee of koffie (of in de avond iets sterkers) weer wat tijd te gaan besteden aan mijn hobby's.

Afgelopen periode was rommelig hier, geen tijd of geen zin om iets creatiefs te ondernemen. De dagen lijken voorbij te vliegen en zich vanzelf te vullen met van alles wat moet. Soms met een wijze les die op je pad ligt te wachten totdat je er iets mee doet. Ik wil er niet teveel over kwijt maar mensen doe wat je nog zou willen doen, zeg wat je nog zou willen zeggen want het kan zomaar voorbij zijn. Vooruitschuiven is soms iets over de rand schuiven en dan kun je er niet meer bij.

Tot zover mijn filosofische woorden. Goed, orde van de dag of zal ik zeggen order van de dag want ik heb een bestelling geplaatst bij Gunter creatief. Na lang wikken en wegen heb ik daar de volledige set van de spectrum noir markers besteld. Zij zijn daar het voordeligste mee en ze hadden nog maar 1 set dus die was gewoon voor mij bedoeld, het was een teken denk ik. Flinke sloot geld maar in het kader van "als je jezelf niet kietelt wie doet het dan?" heb ik ze besteld. Ik ben erg benieuwd naar de markers en naar het bedrijf achter deze bestelling. Ik hou jullie op de hoogte.



In mijn vorige artikel dat van augustus dateert schreef ik over mijn Narnia kast, ik kan zeggen dat ik in de tussentijd dan wel niet erg veel creatief ben bezig geweest toch heb ik wel wat kleine dingetjes gekocht. Zoals mallen,washi tapes, papier, stickers en al wat mij op het moment van aanschaffen nuttig en leuk leek. Verzamelen is ook een deel van mijn hobby.

Bedankt voor het lezen, laat een gezellige reactie achter, volg mijn blog of mijn facebook en tot snel!


Reacties

  1. Hoiii ik heb je pagina geliked hoor. Ik dacht ik noteer het hier omdat ik zelf ook weet hoe leuk het is om hier berichten te krijgen. En wat makkelijk dat je bovenaan te zien krijgt over abonneren. Ik doe altijd mijn best met webloggen maar we kunnen er nog meer mee alleen weet ik dat nog niet echt

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie wil achterlaten. Om te voorkomen dat hier ongewenste reclame terecht komt worden alle berichten gemodereerd. Je kunt me ook mailen , liefst met iets gezelligs. Het adres is jolandacreates@gmail.com

Populaire posts van deze blog

De weg terug via Narnia (mijn hobbykast)

Recensie Derwent Carry All-potloden (draag) tas

Vouwkaart (meten is weten)